خدمات شهر عشق :.::.شهر عشق.::.:

:.::.شهر عشق.::.:


           

 

 


 

گفت : می خوام برات یه یادگاری بنویسم

گفتم:کجا ؟

گفت : رو قلبت .

گفتم مگه می تونی ؟

گفت : آره سخت نیست ، آسونه.

گفتم باشه .بنویس تا همیشه یادگاری بمونه.

یه خنجر برداشت

گفتم این چیه ؟

گفت : هیســــــــس

ساکت شدم .

گفتم : بنویس دیگه ، چرا معطلی

خنجرو برداشت و با تیزی خنجر نوشت .

دوست دارم دیوونه.
 
اون رفته ، خیلی وقته ، کجا ؟ نمی دونم

اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

maede
ساعت20:06---11 مهر 1390
سلام گلم مایل هستی تبادل لینک کنیم
اگه هستی منو با اسم وبم بلینک وخبرم کن
راستی ممنون که اومدی خوش حالم کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد ׀ تاریخ: جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bia2shahreeshgh.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com
منبع : شهر عشق         www.bahar22.com رفتن به بالای صفحه ap_showWaitMessage('waitDiv', 0) شهر عشق